HOMESTIRIREVIEWPREVIEWEDITORIALTOPURICONCURSURIJocuriPCPS3PS2PSPPSVitaXBoxWiiDSConsoleSonyMicrosoftNintendoGaming GearTastaturaMouseGamePadCastiCapturaTuningMultimediaSoundtrackVideoScreenshotSoftwareMultimediaAnti-VirusFUNNY
⇐    ⇒

21431-prime-world-trailer_jpg_1280x720_crop_upscale_q85

Nival, creatorii best-selling-urilor Heroes of Might and Magic V, Blitzkrieg, Silent Storm si Etherlords au adus pe scena MOBA-urilor un nou titlu free-to-play numit Prime World. Totusi, in aceasta apriga batalie dintre gigantii League of Legends si DotA2, Prime World are totusi un cuvant de spus si asta pentru ca nu este doar un simplu MOBA.

Combinand practic elemente de MOBA, RPG (dezvoltarea eroilor in timpul si in afara meciurilor), PvP, campanii PvE si construirea unui castel pentru a sustine mai departe evolutia ta in joc, Prime World are cate ceva pentru fiecare.

Privind in ansamblu acest sistem de gameplay putem spune clar ca nu va ajunge pe scena eSport, jocul dorindu-se a fi mai mult un joc de "societate" decat unul competitiv. De ce spun asta? Pentru simplul fapt ca in partea de castle-building are loc fenomenul des intalnit pe jocurile de Facebook, cel cu "ajuta-ti vecinul sa adune mai multe resurse" iar pe partea de campanii PvE ai nevoie neaparat de ajutorul prietenilor adunati in lista.

In momentul de fata Prime World ne ofera 6 moduri de joc pornind de la bataliile 3vs3 Outpost, 4vs4 Dragonwald, 5vs5 si pana la cele de single-player respectiv Co-Op.

Dupa alegerea factiunii, Dokht Imperium sau Keepers of Adornia, veti fi aruncat in prima parte a jocului, tutorialul. Vi se va explica cu lux de amanunte tot ce aveti nevoie pentru a va descurca pe campul de lupta cat si pe partea de management al castelului, resurselor, respectiv role-playing.

Cu riscul de a ma repeta...daca vreodata ati jucat League of Legends sau DoTA2, la prima vedere Prime World vi se va parea prea usor. Credeti-ma ca nu este asa! Imediat cum campionul ales va creste in level veti fi pusi sa luptati impotriva unor jucatori mult mai iscusiti. Iar daca alegeti sa luptati singuri in campanii veti avea parte de o surpriza destul de neplacuta, si anume, nivelul de dificultate mult prea mare. In astfel de cazuri tot ceea ce puteti face este sa apelati la unul dintre prietenii din lista pentru a lua parte la aventura.

Pe campul de lupta au fost pastrate elementele de baza ce definesc un MOBA: wave-urile de minioni, gank-urile, capturarea zonelor neutre, jungla impreuna cu creepi neutrii, turnurile de pe lane, inhibitorul si baza, glyph-urile ce ofera abilitati temporare aleatorii, magazinul secret din padure ... in general cam tot ceea ce va asteptati sa gasiti intr-un MOBA.

De pe urma bataliilor veti castiga resurse pentru castel, cateva iteme si experienta pentru campionul pe care l-ati trimis pe campul de lupta. Pe partea de castel veti putea construi o sumedenie de structuri, fiecare cu un rol bine definit: acordare de resurse (Silver, Food, Ore/Sap, Wood/Silk, Prime Crystals), depozitare resurse, case pentru populatie, bonus-uri pentru campioni plus multe alte surprize. In ceea ce priveste partea de micro-tranzactii puteti sta linistiti. Tot ceea ce puteti achizitiona sunt elemente pur grafice...si 2-3 cladiri. In rest, aveti acces la absolut orice.

Chiar sunt multe de povestit legat de Prime World, dar cel mai bine va las pe voi sa-l incercati si sa descoperiti tot ce poate sa ofere acest joc in materie de MOBA, RPG si Strategy Castle Building. Chiar daca sunteti sau nu incepatori in "artele" MOBA, Prime World va fi o incantare pentru toti. Jocul este disponibil atat pe Steam cat si direct de pe site-ul oficial Prime World.

primeworld-logo

Exista si un wiki pentru Prime World

Wiki